Cílem kurzu je profesní rozvoj pedagogických pracovníků prostřednictvím zahraniční stáže, sdílením příkladů dobré praxe a rozvojem jejich kompetencí podstatných pro zajištění kvalitní výuky každého žáka.
English Matters zajistí konkrétní realizaci programu, administrativu a certifikáty, semináře a návštěvu zahraničních škol.
Jazyky v zahraničí s.r.o. zajistí realizaci na české straně - informace, administrativní zpracování, na požádání ubytování, dopravu a cestovní pojištění včetně pojištění stornopoplatků.
Program kurzu: | Program dle specifikace |
Začátky kurzů: | 7denní kurz od 30.3., 19.10.2025 |
Úrovně: | B1 B2 C1 C2 |
Velikost skupin: | Průměr 16 účastníků |
Minimální věk: | Není stanoveno |
Jazyková škola: | English Matters - Reykjavik, Reykjavik - Island |
Svátky: |
Program zahrnuje návštěvy islandských škol a vzdělávacích institucí, semináře a workshopy. Účastníci se seznámí se vzdělávacím systémem, setkají se s učiteli a řediteli škol. Kurz probíhá v anglickém jazyce, je požadována minimální úroveň B1.
Své požadavky zadává vysílající škola v dotazníku Needs Analysis, na jehož základě připraví zahraniční strana program. Pro účast v kurzu je nutná velmi včasná rezervace.
Účastníkům, kteří si u nás objednají kurz podruhé, nebo jejich rodinným příslušníkům, uplatníme 3% slevu z ceny kurzu.
Zápisné: | V ceně kurzu |
Studijní materiály a učebnice: | V ceně kurzu |
Poplatek za zajištění ubytování: | Není požadován |
Varianta / cena za: | 1 týden |
---|---|
program dle specifikace | 16 098 Kč 620 EUR |
Uvedené ceny jsou pouze orientační, konečná cena závisí na směnném kurzu platném v den fakturace. Můžete si také zobrazit ceny v původní měně.
Vzdělávací institute English Matters nezajišťuje ke kurzům ubytování - dle požadavků účastníka můžeme zajistit hotelové ubytování nebo apartment, za zajištění ubytování připočítáváme příplatek 3% z ceny ubytování požadované jeho poskytovatelem.
Na přání klienta zajistíme také leteckou, vlakovou nebo autobusovou dopravu na kurz v zahraničí a zpět. Za zajištění letenek připočítáváme 700 Kč, v případě potřeby zajistíme také online odbavení a zašleme palubní vstupenky. Za zajištění autobusových a vlakových jízdenek v zahraničí a do zahraničí připočítáváme 300 Kč. Autobusové jízdenky Regiojet zajišťujeme bez příplatku.
Letenku rezervujeme nebo zjistíme aktuální cenu, zašleme klientovi e-mailem, po schválení zašleme na e-mail fakturu a po přijetí potvrzení o platbě nebo přijetí platby letenku vystavíme a zašleme klientovi e-mailem. Při zajišťování autobusových a vlakových jízdenek je postup obdobný.
Letecká doprava
Lety Praha do Reykjaviku s 1 přestupem zajišťuje společnost Austrian nebo Lufthansa. Cena od 10 500 Kč, závisí na termínu cesty a rezervace.
Přímé lety lez zajistit z Vídně, cena od 8 500 Kč, závisí na termínu cesty a rezervace.
Transfery z / na letiště je možno rezervovat na www.airportdirect.is.
Island - zaměřeno na systém školství, velice vstřícný přístup, odpověď na všechny otázky, styl výuky pro nás neobvyklý, úžasná vybavenost škol.
Ubytování skvělé, stravování vlastní.
Ano.
Zajímavé přednášky o historii, literatuře a vzdělávacím systému Islandu. Inspirativní návštěvy dvou středních škol. Pěkné výlety (vodopády, gejzír, Černá pláž).
Prezentovala jsem skupinové portfolio.
Fosshotel Baron v Reykjavíku má výbornou pozici u moře, vše je v dochozí vzdálenosti. Nadstandardní snídaně. Na pokoji konvice, možnost uvařit kávu, čaj. Personál nápomocný.
Ano.
Kurz je vytvořen pro Erasmus+, neodpovídá zcela požadavkům Šablon.
Tři islandské školy a celý vzdělávací systém hodnotím jako inspirativní především díky inkluzi, velmi přátelskému prostředí a vztahům ve školách a zapáleným učitelkám a ředitelům, které jsem měla možnost poznat. Bohužel jednu z nejmodernějších škol jsem nemohla navštívit, protože jsme měli zakázaný vstup do areálu školy s naším jednoletým synem (o čemž jsme dopředu nevěděli).
Tento kurz nevnímám jako kvalitní trénink komunikačních dovedností, nicméně několik rozhovorů s organizátory z English Matters byl spíše velký kurz diplomacie, taktu a asertivity.
Ubytování a stravování jsme si zařídili sami a byli jsme s ním spokojeni.
Byla jsem spokojená s obsahem kurzu (ideálně vybalancovaný program exkurze ve školách - teorie - ,,turismus´´ - volný čas), nicméně dle doslechu byly obě exkurze po zajímavostech Islandu zajímavé, ale místním průvodcem spíše nezvládnuté (sama nemohu posoudit, musela jsem se neúčastnit). Celý kurz ale pro mě byl velmi náročný, protože jsem se kvůli nezvládnuté komunikaci mezi Jazyky v zahraničí a English Matters cítila velmi vyloučeně a získání certifikátu jsme si doslova vybojovali. Mrzí mě, že naše vysoká motivace a zkušenost nebyla pro kurz téměř vůbec využita a dlouho nám nikdo nevěřil, že jsme účast s dítětem hlásili dopředu. Poznámka CK: Koordinátorka projektu ve vysílající škole byla upozorněna na nemožnost účasti na kurzu s dítětem, tvrzení účastníka je nepravdivé.
Moc bych si přála, aby Jazyky v zahraničí i English Matters více pracovali a žili inkluzivní principy, které jsou například pro naši školu i islandské školy/společnost naprostou samozřejmostí (na Islandu jsem viděla ženu i muže pracovat s dětmi v supermarketu, Národní muzeum i jiné insitituce i služby byly skvěle vybaveny pro účast s dětmi). Přála bych si, aby se všichni aktéři z této situace naučili to nejlepší a udělali maximum pro to, aby například i ženy učitelky měly i během mateřské dovolené přístup k mezinárodním zkušenostem a vzdělávání (stačí upravit podmínky, vytvořit vhodné prostředí, doporučit si s sebou vzít další osobu, lépe komunikovat apod.).
Kurz měl velmi intenzivní, ale dobře vyvážený program. Navštívili jsme 3 různé školy a absolvovali mnoho podnětných přednášek o vzdělávacím systému a fungování školství a jednotlivých škol. Měli jsme možnost též nahlídnout do nejrůznějších učeben a vyučovacích hodin. Kromě toho jsme se seznámili s islandskou přírodou. Všichni organizátoři i islandští učitelé byli velmi vstřícní a nápomocní.
Komunikační schopnosti se zcela jistě nezlepšily, ale měla jsem příležitost neustále komunikovat v angličtině s ostatními učiteli z jiných zemí Evropy, a to bylo velmi přínosné.
Ubytování bylo zcela dostačující, v pěší vzdálenosti od většiny míst, kde se odehrával program. (v centru Reykjavíku) Snídaně v hotelu byly velmi bohaté, formou švédských stolů.
Ano, zcela spokojena.
Vřele doporučuji agenturu případným zájemcům. Skvělá komunikace.
Výborné.
Asi ano, i v třeba porozumění jiným národnostem, které moc anglicky nemluvily.
Naprostá spokojenost.
Moc děkuji, vše jako obvykle profesionální, lidské i bezprostřední!
Kurz byl velmi dobře zajištěn, byl vyvážený. Seznámila jsem se jak se vzdělávacím systémem na Islandu, tak s přírodními krásami této země.
Moje komunikační dovednosti se zlepšily jen mírně ve formě lepšího porozumění mluvenému slovu.
Ubytování i stravování bylo perfektní.
Byla jsem spokojená
Děkuji
Bohatý program zaměřený na školský systém na Islandu i poznání země.
Na tuto návštěvu jsem nejela za cílem zlepšení komunikačních dovedností.
Ubytování a stravování jsme si zajišťovali samostatně.
Ano
Organizátoři kurzu byli velice vstřícní. Byla jsem překvapena počtem účastníků (129), ve kterém se nedalo za týden navázat kvalitní kontakty.
Ano, ale nešlo o jazykový kurz.
Zajšťovali jsme si sami, hotel Leifur Eiriksson. Hodnocení na booking.com odpovídá realitě. Celkově příjemné místo s úžasnou polohou, dobrou snídaní, pouze pokoje jsou malé (je to starší budova).
Ano
Ocenila jsem, že jsem navštívila více škol. Bohužel šlo vždy o prohlídku školy a představení její koncepce, neviděli jsme běžnou výku, pouze jsme nahlíželi do tříd. Tuto nevýhodu jsem uvedla organizátorům do zpětné vazby.
Přátelský, profesionílní přístup.
Získal jsem přehled o Islandském školském systému a používaných nových metodách váuky.
Nebylo součástí objednávky.
Ano. Zcela spokojen.
Návštěva místní školy byla inspirativní - zaujalo mne vnitřní i venkovní řešení prostor i různé odlišnosti v systému výuky. Návštěvy místních škol hodnotím jako nejdůležitější část kurzu, avšak nemůžu hodnotit pozitivně, jelikož mi nebylo dovoleno organizací English Matters (chybnou komunikací Jazyků v zahraničí) se dvou ze tří návštěv účastnit a tedy jsem přišel o tolik důležité srovnání.
Pokrok vidím především v asertivní komunikaci v AJ.
Ubytování jsme si zařídili po vlastní ose (skvělé) a strava bohužel nebyla součástí kurzu ani ve dny, které byly od rána až do pozdního odpoledne.
Rozhodně ne, kvůli nejasné komunikaci a následně nepravdivému tvrzení že účast s miminkem byla zakázána, jsme se neprávem ocitli v opravdu strašné situaci. Pokud by účast s dítětem byla zakázána, rozhodně bychom na kurz nejeli, takto jsme se ale stali nejen svědky naprosté exkluze - paradoxně při sledování velice inkluzivního vzdělávacího systému. Poznámka CK: Koordinátorka projektu ve vysílající škole byla upozorněna na nemožnost účasti na kurzu s dítětem, tvrzení účastníka je nepravdivé.
Kurz hodnotím a vnímám jako nejhůře prožitý týden za posledních několik let života. Věřím, že kurz byl dobře vystavěn, odnáším si pár střípků inspirace, ale tak otřesné jednání a přístup to bohužel nemůže vynahradit.
Kurz představil islandské školství v kontextu místních přírodních podmínek a islandské kultury. Náplň kurzu vhodně kombinovala teoretické přednášky s návštěvami škol, kulturních institucí a přírodních památek. Lektoři vytvářeli uvolněnou, přátelskou atmosféru.
Ověřila jsem si, že rozumím mluvené komunikaci v angličtině na odborné úrovni. Získala jsem zkušenosti s mezinárodním prostředím a zjistila jsem, že zde dokážu uspokojivě s ostatními komunikovat.
Ubytování jsem si zajistila sama. Stravování také, v rámci kurzu žádné nebylo.
Většinu organizačních záležitostí jsem komunikovala přímo s organizací English Matters, která kurz zajišťovala.
Výukový systém na Islandu je orientován na žáka jako osobnost, která se v průběhu školního vzdělávaní mění, vyvíjí, roste nabitými znalostmi a dovednostmi. Žák je motivován k aktivnímu přístupu ke svému vzdělávání a jeho aktuální schopnosti jsou hodnoceny nejčastěji čtyřbodově, formou barev. Škola klade velký důraz na prakticky orientované vzdělávání, výuku v souvislostech, velmi podporuje četbu a vztah k literatuře a umění. Prostředí ve škole je otevřené, přátelské, s důrazem na wellbeing. Učitelé a pracovníci školy svým přístupem přispívají k příjemné atmosféře, žáci nepůsobí stresovaným dojmem.
Ano, měla jsem poprvé ve svém profesním životě příležitost být v kontaktu s anglickým jazykem. Velmi jsem se obávala, že v různých situacích neobstojím, nebudu rozumět, nebudu schopna se vhodně vyjádřit. Vše proběhlo ve zdravých mezích a já jsem ztratila ostych anglicky mluvit.
Ubytování a stravování jsme si zajišťovali samy. Vše bylo v pořádku.
Kurz byl orientován na seznámení se s islandským školským systémem. Teoretická i praktická část předčila mé očekávání. Odvezla jsem si mnoho užitečných informací a podnětů. Doufám, že budu mít příležitost některé inspirace využit ve své pedagogické praxi.
Podobného kurzu jsem se účastnila poprvé, nemám proto srovnání s organizací jiných kurzů. To, co mohu zhodnotit jako účastník kurzu pozitivně, byla organizace návštěv jednotlivých škol a výběr přednášejících. Součástí kurzu je pochopitelná zpětná vazba formou prezentace v závěru celého kurzu, ale i několik dalších dotazníků včetně deníku. Neumím posoudit, je-li toto nutné.